Aanspreken

Aanspreken en feedback geven zijn twee manieren om het gesprek over gedrag te voeren. Het is belangrijk beide van elkaar te onderscheiden zodat je een weloverwogen keuze kan maken welke je kiest. Want de ruimte die je afgeeft is bij feedback geven wezenlijk anders dan bij aanspreken.

Boeken

In Hoe krijg je ze mee? gaat paragraaf 5.3. over feedback geven en aanspreken als manieren om gedrag te stimuleren.

In hoofdstuk 15 van De functie van frictie behandel ik feedback geven en in deel 4 (hoofdstuk 18) aanspreken.

Blogs

Hieronder kun je doorklikken naar zes blogs die ik er de afgelopen jaren over schreef:

Online training Verandermanagement

Urgentie staat centraal in Module 2 (Richting) van de Online training verandermanagement – Hoe krijg je ze mee?

Meer weten?

Presentaties en opleidingen

Het stimuleren van urgentiebesef is een belangrijk onderdeel van mijn presentaties en opleidingen. Voor vragen en boekingen mail of bel mijn assistente Annemieke Kersting (annemieke.kersting@forachange.nl, 06 – 42224033)